niedziela, 24 lutego 2013

Wyróżnienia

Jakiś czas temu otrzymałam szereg wyróżnień, chciała bym się teraz zrewanżować i nagrodzić złote rączki.

Moje zasady są inne, nie ma pytań, nie ma nakazu wyboru kolejnych blogów:D

Wyróżniam bo uważam, że te osoby tworzą przecudne rzeczy, należy im się uznanie za TALENT i KREATYWNOŚĆ.

Gratulacje dziewczyny :D

Możesz  jeśli tylko chcesz umieścić na swoim blogu ten oto banerek z adnotacją od kogo on jest będzie mi miło:D


Tak więc wyróżniam:

Ewę 
Klimaty Agaty
Kasiaen
Dorota 71
Goya Rose

Prace wszystkich wyróżnionych często i z przyjemnością podziwiam.
Gorąco polecam i zachęcam by odwiedzać wymienione blogi, gdyż można u nich podpatrzeć wiele ciekawych rzeczy i technik , nauczyć się czegoś nowego, spędzić miło czas :D



9 komentarzy:

Unknown pisze...

Jak mi miło;)))Dziękuję Ci baaaardzo;)

Klimaty Agatty ... pisze...

Ależ jestem zaskoczona ... bardzo bardzo dziękuję jest mi niezmiernie miło że to co robię podoba się innym i zasłużyło na wyróżnienie :) dziękuję pięknie :***

Unknown pisze...

Dziekuje Emus :) Jest mi bardzo milo :))

Unknown pisze...

Ojojoj:) Dziekuje bardzo:) Ciesze sie, ze mnie wyroznilas:)

Lucy pisze...

lubię takie niespodziewanki rano ...dziękuję bardzo

Unknown pisze...

Bardzo dziękuję :*
Miłego dnia :)

Anstahe pisze...

Ja również dziękuję, bo przez to wyróznienie trafiłam do Ciebie. No i zostaję.

efkaraj pisze...

Dziękuję Emciu :) Za to, że doceniasz moje wytwory, choć mało czasu ostatnio mam na ich kontynuowanie :)

kreatywnepomyslydziewiarskie pisze...

ale to mile...wiecej takich osob.pozdrawiam
http://ejsymont.blogspot.de/