niedziela, 24 lutego 2013

Wyróżnienia

Jakiś czas temu otrzymałam szereg wyróżnień, chciała bym się teraz zrewanżować i nagrodzić złote rączki.

Moje zasady są inne, nie ma pytań, nie ma nakazu wyboru kolejnych blogów:D

Wyróżniam bo uważam, że te osoby tworzą przecudne rzeczy, należy im się uznanie za TALENT i KREATYWNOŚĆ.

Gratulacje dziewczyny :D

Możesz  jeśli tylko chcesz umieścić na swoim blogu ten oto banerek z adnotacją od kogo on jest będzie mi miło:D


Tak więc wyróżniam:

Ewę 
Klimaty Agaty
Kasiaen
Dorota 71
Goya Rose

Prace wszystkich wyróżnionych często i z przyjemnością podziwiam.
Gorąco polecam i zachęcam by odwiedzać wymienione blogi, gdyż można u nich podpatrzeć wiele ciekawych rzeczy i technik , nauczyć się czegoś nowego, spędzić miło czas :D



10 komentarzy:

Ilona Szczęsna pisze...

Jak mi miło;)))Dziękuję Ci baaaardzo;)

Agata ... pisze...

Ależ jestem zaskoczona ... bardzo bardzo dziękuję jest mi niezmiernie miło że to co robię podoba się innym i zasłużyło na wyróżnienie :) dziękuję pięknie :***

Isskaa pisze...

Dziekuje Emus :) Jest mi bardzo milo :))

Kozio lek pisze...

Ojojoj:) Dziekuje bardzo:) Ciesze sie, ze mnie wyroznilas:)

Lucy pisze...

lubię takie niespodziewanki rano ...dziękuję bardzo

Goya Rosé pisze...

Bardzo dziękuję :*
Miłego dnia :)

Anstahe pisze...

Ja również dziękuję, bo przez to wyróznienie trafiłam do Ciebie. No i zostaję.

Patrycja Photography pisze...

Świetny post. Miła atmosfera na twoim blogu. Podoba mi się tutaj.
Zapraszam do odwiedzenia mojego bloga. Nowe zdjęcia.
Jeśli spodobają Ci się moje zdjęcie polub mnie na fan page: https://www.facebook.com/pages/In-another-light/413836138693856
Będę Ci ogromnie wdzięczna.

Życzę miłego dnia. Pozdrawiam. ;)

Efka Raj pisze...

Dziękuję Emciu :) Za to, że doceniasz moje wytwory, choć mało czasu ostatnio mam na ich kontynuowanie :)

Elżbieta E. pisze...

ale to mile...wiecej takich osob.pozdrawiam
http://ejsymont.blogspot.de/